vorojak-u

احساسی

vorojak-u

احساسی

یا صاحب الزمان...

ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

ای آنکه در حجابت دریای نور داری

من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

برعکس چشمهایم چشمی صبور داری

از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟

در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

نظرات 6 + ارسال نظر
behzad پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ Http://shadmehr-music26.blogsky.com

سلام چند تا ایده بده بهم
خوشم اومد اشتباه خودت رو قبول کردی درخواست فرستادم برات گوگولی

سلام
بله
اشتباه اشتباس
باید پذیرفت

خاص فقط خاص جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

ب امید ظهور

behzad جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ Http://shadmehr-music26.blogsky.com

سلام
ممنون از نظر زیبای که دادی
بازهم به ما سر بزن
گوگولی مگولی

سلام
خواهش
حالا هی میگههههههههههههههههههههههههه
البته

behzad شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ Http://shadmehr-music26.blogsky.com

سلام
ناراحت نشو فدات آخه حس میکنم جسه کوچیکی داری
یک سوال این مطالب خصوصی رو برای کی میگذاری بزار ما هم بخونیم
آخه به یکی گفتم گفت برای خودم گفتم کی نظر داده بهش

سلام
این مطالب وقتی عنوان خصوصی داره چرا خب میری سرش که حس کنجکاویت تحریک شه؟!
اگه عمومی بود که رمز نداشت که آخه آقای مهندس!
اون بیچاره هم تو معذوریت مونده جوابتو چی بده
مثه من رک نبوده
این همه مطلب هست عمدا دست میذاری رو رمز داراش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجبا
از مهندس مملکت بعیده
الان چیزی داری بگی؟
نه واقعا داری؟!

behzad شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام بعضی ها برای کلاس مطلب خصوصی میگذارن مثل ........!!!!!! گ
حرف یا به قول شما چیز برای گفتن زیاد هست اینجا جاش نیست برای بازگو کردن
فدات شم گوگولی
اگر کمک خواستی ما درخدمت شما و تیم شما هستیم

سلام
ما از اون باکلاساش نیستیم بهزادخان
تمنا میکنم
لطف داری

ترنم شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://sabzineyekhis.blogfa.com/

دلم گرفته از این قلبها که از چوب است
از این زمانه که خوبی همیشه مغلوب است
دلم گرفته از این دوزخی که تکراری است
فقط کنار تو ای خوب! زندگی خوب است.......
به امید اینکه خیـــــــــــــــــــلی زود
:*امام زمان*:مون ظهور کنن.
-----------------------------------
مطلب رمزدار هم که میذاری!
چشمم روشن!
یا علی

خیلی قشنگ بود
بههههههههههههههههههله که میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد