vorojak-u

احساسی

vorojak-u

احساسی

جواب یکی از دوستان

در پاسخ به دوست خوبی که ناراحتش کردم و ناراحت شدم: 

هرچه از دل برآید ،لاجرم بر دل نشیند............. 

سپاس گذارم...............

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تموم دوستای خوبممممممممممم

سلام دوستای خوبممممممممممممممم 

بابت نظرای قشنگتون ممنونم 

فقط وبم دچار یه اشکال شده ! 

مثه ایمیلم ! 

اگه باهام حرف داشتین (که اس ام اس هاتون گله از همینه !!!!!!!!) بذارید رو بخش "تماس با من" بالای صفحم 

خلاصه اگه میلی زدید و نظری که به علت اختلال جواب ندادم منو ببخشید 

به یادتونمممممممممممممممممممممممممم 

براتون آرزوهای خوب دارمممممممممممممممممم

هم دعا کن گره از کار تو.........

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق

قایقی در طلب موج به دریا زد و رفت
باید از
مرگ نترسید، اگر باید عشق

عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم
شاید این بوسه به نفرت برسد، شاید عشق

شمع روشن شد و پروانه به آتش پیوست
می توان سوخت اگر امر بفرماید عشق

پیله رنج من ابریشم پیراهن شد
شمع حق داشت، به پروانه نمی آید عشق

آینه

گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست    
دل بکن! آینه این قدر تماشایی نیست

حاصل خیره در آینه شدن‌ها آیا               
دو برابر شدن غصه
تنهایی نیست؟!

بی‌سبب تا لب دریا مکشان قایق را         
قایقت را بشکن! روح تو دریایی نیست

آه در آینه تنها کدرت خواهد کرد             
آه! دیگر دمت ای دوست مسیحایی نیست

آنکه یک عمر به شوق تو در این کوچه نشست       
حال وقتی به لب پنجره می‌آیی نیست

خواستم با غم عشقش بنویسم شعری            
گفت: هر خواستنی عین توانایی نیست