vorojak-u

احساسی

vorojak-u

احساسی

قارچ ها

چترها در باران
قارچ های متحرک هستند
و من،
از خوش بینی
،سبدی ساخته ام...پیش پایم؛
تردید
،سنگِ هشداری ست که به من می‏گوید:

 قارچ ها اغلب سمی هستند

 


نظرات 3 + ارسال نظر
ماهان چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

عالی بود

مرسی

یاس یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://yaaaaas17.blogfa.com

سلاااااااااااممممممممممممممممممممم جوووووجوووو خودم،چطوری،بجه مگه تو امتحان نداری بدو برو درس بخون(حالا یکی بگه تو خودت خوندی مگه؟؟؟)چه خوشمله وبت لطفا من رو بلینگ منم خبر کن.قربونت باااااااای

سلام اجیییییییییییییییییییییییییی
میسیییییییییییییی
چشممممممممممممممممم

یاس چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ http://yaaaaas17.blogfa.com

حیف نون به دوستش میگه : تقریبا 4 سال پیش رفته بودم جنگل ! که یهو یه شیر بهم حمله کرد و من و تیکه پاره کرد و خورد !
دوست حیف نون با خنده میگه : داری شوخی میکنی دیگه !؟
حیف نون میگه : نه ! باور کن جدی میگم !
دوست حیف نون با تعجب میگه : آخه چطور ممکنه !؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی میکنی !
حیف نون میگه : ای بابا ! چه زندگی !؟ تو هم به این میگی زندگی !؟



همسر حیف نون به حیف نون میگه : عزیزمممم ! منو دوست داری !؟
حیف نون میگه : معلومه که دوستت دارم ! اگه دوستت نداشتم که وقت و عمرم و حرومت نمی کردم !



حیف نون به همسرش میگه : تلویزیونو بزن کانال دو
همسر حیف نون میگه : روشنش کنم !؟
حیف نون میگه : پ ن پ تو بزن دو ، من هل میدم روشن شه !



به حیف نون میگن : اسم دکترت چیه ؟
حیف نون میگه : ترابی
میگن : اسم کوچیکش چیه ؟
حیف نون میگه : فیزیو !



نامزد حیف نون به حیف نون میگه : عشقمممم ! نظر تو در رابطه با عشق چیه !؟
حیف نون میگه : به نظرم عشق یعنی زندگی را باختن ! چند سالی را بی دلیل با هر الاغی ساختن !



حیف نون با یه گاو فوتبال بازی میکنه ! بهش میگن : چرا داری با گاو فوتبال بازی میکنی !؟
حیف نون میگه : همچینم گاو نیست ! تا الان 2 تا بهم گل زده !

میسی آجیییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد